publikacje

KSIĄŻKI I FILMY

 

  1. „System Nauczania Kierowanego w polskich placówkach edukacyjno-rehabilitacyjnych” - Jagoda-KordulskaM., Król M., Otrębski W. (red.), Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2003;
  2. „Podstawy Nauczania Kierowanego” - Jagoda-Kordulska M. (red.),Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2002;
  3. „Podstawy Nauczania Kierowanego (metoda usprawniania dzieci z uszkodzeniem mózgu) - poradnik dla rodziców” - Król M., Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2001;
  4. „Podstawy Nauczania Kierowanego (system usprawniania dzieci z uszkodzeniem mózgu)” - film instruktażowy, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2001;
  5. „Metoda Nauczania Kierowanego w usprawnianiu dzieci z uszkodzeniem mózgu - materiały ze szkolenia”-Król M. (red.), Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2000;
  6. „Obowiązki społeczeństwa wobec dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. (Tworzenie projektu systemu wyrównywania szans dzieciom i młodzieży niepełnosprawnej)” - materiały z konferencji ogólnopolskiej, Zamość 05-06.06.1998r.-Jagoda M., Król M. (red.),Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 1998;
  7. „Krok za krokiem ku równości szans - Niepełnosprawni w Polsce, na Ukrainie i w krajach Unii Europejskiej” - materiały z konferencji międzynarodowej, Zamość 9 listopada 2000 r.-Jagoda-Kordulska M. (red.),Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2000;
  8. „Krok za krokiem ku samodzielności - informator dla rodziców”-Król M., współpraca: Jagoda-Kordulska M., Zymon A., Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2004;
  9. „System Nauczania Kierowanego. Zintegrowanie działań rehabilitacyjno-edukacyjno-społecznych wobec dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu i ich rodzin” - Król M., Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2004;
  10. „Podstawowe ułatwienia w zintegrowanym usprawnianiu dziecka z wczesnym uszkodzeniem mózgu w systemie Nauczania Kierowanego” - film instruktażowy, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2004;
  11. Materiały z Międzynarodowej Konferencji „3 w 1″- inicjatywy obywatelskie szansą rozwoju systemu zintegrowanych działań rehabilitacyjno-edukacyjno-społecznych wobec osób z wczesnym uszkodzeniem mózgu, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2005;
  12. „Grupa Matka z dzieckiem - pierwszy krok w systemie Nauczania Kierowanego”, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2005;
  13. „Nowa jakość w zarządzaniu placówką rehabilitacyjno-edukacyjno-opiekuńczą dla dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu” -Jagoda M., Król M., Sapuła R., Skwarek J., Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2006;
  14. „Krok za krokiem” film promocyjny, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2006;
  15. „Standardy zintegrowanej rehabilitacji - nauka i doskonalenie samoobsługi” - film instruktażowy, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2006;
  16. „Organizacja systemu zintegrowanego wsparcia dzieci i młodzieży z uszkodzeniem mózgu i ich rodzin” - film instruktażowy, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2006;
  17. „Możliwości diagnostyki i terapii dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu w wieku od 0 do 6-go roku życia i wsparcia ich rodzin” - Król M., Kryszczyńska J., Taczała J. (red.),Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym w Zamościu, Zamość 2007;
  18. „Propozycje wytycznych postępowania diagnostyczno-terapeutycznego dla dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu i ich rodzin- Król M.(red)”, Zamość 2008;
  19. „Co, jak, kiedy i dlaczego? W poszukiwaniu rozwiązań systemowych” - film promocyjno-informacyjny, Zamość 2008;
  20. „MOST - porównanie warunków życia niepełnosprawnej młodzieży z Polski, Ukrainy i Wielkiej Brytanii” - broszura informacyjna, Zamość 2008;
  21. „MOST - porównanie warunków życia niepełnosprawnej młodzieży z Polski, Ukrainy i Wielkiej Brytanii” - film informacyjny, Zamość 2008;
  22. „Co? Jak? Kiedy? i Dlaczego - propozycje wytycznych postępowania diagnostyczno-terapeutycznego dla dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu i ich rodzin”, Zamość 2008;
  23. „Co każdy rodzic dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym wiedzieć powinien”, Zamość 2008;
  24. „O czym powinien pamiętać specjalista zajmujacy się dzieckiem z mózgowym porażeniem dziecięcym”, Zamość 2008;
  25. „O potrzebie wsparcia rodzin wychowujących dziecko z niepełnosprawnością - świadectwo dyskryminacji” - red. Maria Król, Zamość 2009;
  26. „Sztuka małych kroków. System nauczania kierowanego w przedszkolu - program zintegrowanej edukacji integracyjnej” - M. Jagoda (red), Zamość 2010;
  27. 3 Biuletyny Organizacji działających na rzecz osób z mózgowym porażeniem dziecięcym, Zamość 2010;
  28. „Mózgowe porażenie dziecięce - Dziecko, rodzina, społeczeństwo” - ukraińska wersja językowa, M. Król, Zamość 2010;
  29. „Niepełnosprawni razem dla zrównoważonego rozwoju - nasze dziedzictwo naturalne dostępne dla osób niepełnosprawnych w Polsce i Wielkiej Brytanii” - broszura podsumowująca Projekt, M. Król, Zamość 2010;
  30. „Jeden dzień z życia przedszkolaka” - ukraińska wersja językowa, film, Zamość 2010;
  31. „Chcemy żyć normalnie” - film, Zamość 2010;
  32. „Jeden dzień z życia przedszkolaka - zintegrowane usprawnianie dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu” - film, Zamość 2010.

REKOMENDOWANE:

  1. „Wczesne uszkodzenie dojrzewającego mózgu - od neurofizjologii do rehabilitacji”- Zofia Kułakowska, Wydawnictwo Folium, Lublin 2003; - Stowarzyszenie nie posiada już egzemplarzy książki, prosimy o kontakt z Wydawcą, email:wkonera@go2.pl;
  2. „MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE - Księga Pytań i Odpowiedzi” - Maria Król, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2010;
  3. „Sztuka małych kroków System nauczania kierowanego w przedszkolu - program zintegrowanej edukacji integracyjnej” - M. Jagoda (red.), Zamość 2010;

deklaracja dostępności

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej
Rozumiem